Odczyt wodomierza

Szanowni Państwo,

na naszej stronie zostało uruchomione: Biuro Obsługi Klienta, gdzie można bezpośrednio na stronie podawać swój stan licznika.

Aby skorzystać z elektronicznej możliwości podawania stanu Państwa wodomierza należy najpierw skorzystać z panelu rejestracji nowego użytkownika (założenie konta), następnie wypełnić wszystkie pola, które są obowiązkowe. Po prawidłowym podaniu danych i weryfikacji danych z formularza z naszą bazą danych klienta otrzymacie Państwo maila potwierdzającego aktywację Państwa indywidualnego konta w naszym serwisie. Po zalogowaniu się w serwisie należy otworzyć zakładkę " odczyt wodomierza", wypełnić wszystkie pola formularza i wysłać. Na podstawie przesłanych danych w ciągu kilku dni otrzymacie Państwo rachunek na adres domowy. Zapraszamy do korzystania z tej nowej opcji.


INFORMACJA - AWARIA

Przedsiębiorstwo Usług Wodno - Kanalizacyjnych w Pasłęku 

Jednostka operatorska - Sp. z o.o. informuje mieszkańców ul. Westerplatte, że z powodu awarii na sieci wodociągowej w dniu 31.10.2018 r. w godz. 8:00 - 12:00 mogą nastąpić przerwy w dostawach wody.


Przepraszamy za powstałe utrudnienia

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach statystycznych. Korzystając z tej strony bez zmiany ustawien przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Aby dowiedziec sie więcej, w tym jak zarzadzac plikami cookies - kliknij.

Akceptujesz pliki cookies na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information